پاورپوینت و اقدام پژوهی و قرارداد

دانلود قالب اماده

به فروشگاه فایل سه کلیک خوش آمدید.

صفحه اصلی | راهنمای خرید | درباره ما | تماس با ما

سبد خرید

صفحه نخست » معلمان » اقدام پژوهی  » اقدام پژوهی آموزگارابتدایی چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم آموزشگاه … را به خواندن نماز علاقه مند سازم ؟
توجه!

لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید تا با نحوه خرید و دریافت محصول آشنا شوید.

اقدام پژوهی آموزگارابتدایی چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم آموزشگاه … را به خواندن نماز علاقه مند سازم ؟

خرید آنلاین
3000 تومان

دانلوداقدام پژوهی آموزگارابتدایی چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم آموزشگاه …  را به خواندن نماز علاقه مند سازم بافرمت ورد وقابل ویرایش

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد

چکیده:

از سنین نخستین دبستان باید کودکان را بتدریج با نماز آشنا و به نماز خواندن تشویق کرد .بسیار مشاهده شده است که کودکان در کنار پدر و مادر می ا یستند یا به تنهایی نماز خواندن آن ها را تقلید می کنند. این مساله بیانگر این واقعیت است که رفتار کودک ،انعکاسی از رفتار الگوهاست و اگر مورد تشویق و تایید والدین و سایر الگها قرار گیرد ،تمایل بیشتری برای انجام آن پیدا میکند . از سوی دیگر لازم است اولیا و مربیان همواره در عملکرد خود ثابت قدم بوده، شخصیتی عاطفی ، منطقی و محبوب داشته باشند تا اثرگذاری آن ها در اجاد عادات خوب در کودکان افزایش یابد . تعلیم و تکریم نماز و توام کردن نماز با تجارب متنوع و خوشایند برای کودکان می تواند به علاقه مندی و عادت دادن آن به نماز موثر باشد.هدف از این مطالعه و اقدام پژوهی تثبیت و یادگیری نماز در دانش آموزان است که کارهای ذیل انجام شد: پرورش ریشه های فطری و احساسات مذهبی بچه ها و بعد با استفاده از مدل گروه بندی دانش آموزان واستفاده از تدریس گروه همیار و تشویق دانش آموزان که نماز یاد گرفتند و تشویق کسانی که به هم گروه خودنماز یاد دادند وتشویق کامل گروهی که نماز زودتر از بقیه گروه ها نماز یاد گرفتند باعث شد که تمام دانش آموزان کلاس سوم نماز یاد بگیرند و نسبت به نماز و نماز جماعت علاقه مند شوند.

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله

بنده حدود . سال است  که در آموزش و پرورش مشغول به خدمت می باشم از این مدت . سال اکثر سالها در مدارس ابتدایی شهرستان….. خصوصاً در روستاها بعنوان آموزگار تدریس نموده ام. هم اکنون یعنی در سال تحصیلی . معلم کلاس سوم دبستان . که دارای . نفر دانش آموز است می باشم. این دبستان تنها آموزشگاه پسرانه شهر . بوده که در آن . کلاس درس و . دانش آموز مشغول به تحصیل می باشند. در این مدرسه یک مدیر مستقل، سه معاون آموزشی، پرورشی، اجرایی، یک مربی ورزش و 2 نفر همکار خدماتی و 12 نفر با اینجانب آموزگار وجود داشته، آموزشگاه ما در قسمت غربی شهر .نزدیک جاده . قرار داشته که به صورت 2 طبقه ساخته شده و چند سال قبل مدرسه راهنمایی در آن وجود داشت. دانش آموزان کلاس سوم در اکثر درسها در حد خوب و خیلی خوب بوده و بچه هایی منظبط اکثر خانواده های آنان کشاورز و دامدار و کارگر می باشند. میزان سواد والدین آنها از دیپلم به پایین بوده اما متأسفانه به خواندن نماز چه به صورت جماعت و چه انفرادی علاقه ای از خود نشان نمی دادند. بنابراین برای من این سؤال مطرح بود که چرا فراگیران این کلاس توجهی به خواندن نماز ندارند. بنده سعی کردم که وضعیت نامطلوب را از طریق اقدام پژوهی به وضعیت مطلوب برسانم. لذا با توجه به چرخه ی موجود در اقدام پژوهی که دارای مراحل زیر بوده این مسئله را که چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم را به خواندن نماز علاقه مند سازم حل نمایم.

خرید آنلاین
3000 تومان

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

*****

  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید


پربازدیدترین محصولات

© Copyright 3klick.ir 2011-2015.

Design By Iran Nashr Eshop

بازدیدکننده محترم: لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید٬ و برای طرح هر‌گونه سوال از فرم تماس با ما استفاده کنید یا با شماره درج شده تماس بگیرید.