پاورپوینت و اقدام پژوهی و قرارداد

دانلود قالب اماده

به فروشگاه فایل سه کلیک خوش آمدید.

صفحه اصلی | راهنمای خرید | درباره ما | تماس با ما

سبد خرید

صفحه نخست » معلمان » اقدام پژوهی  » اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را به انجام کار گروهی و به دست آوردن مهارت عملی در دروس کار و فناوری تشویق نمایم؟
توجه!

لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید تا با نحوه خرید و دریافت محصول آشنا شوید.

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را به انجام کار گروهی و به دست آوردن مهارت عملی در دروس کار و فناوری تشویق نمایم؟

خرید آنلاین
3000 تومان

دانلود اقدام پژوهی

چگونه توانستم دانش آموزانم را  به انجام کار گروهی و به دست آوردن مهارت عملی در دروس کار و فناوری تشویق نمایم؟ با فرمت ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات: 23 صفحه

چکیده

       طرح اقدام پژوهی حاضر با هدف بهبود عملکرد دانش آموزان در انجام کارگروهی در مهارتهای عملی درس کار و فناوری گردآوری شده است. ابزارهای گردآوری کارهای عملی دانش آموزانی است که به منظور تعیین سطح علاقه و نگرش دانش آموزان به انجام کار گروهی در کارهای عملی کار و فناوری بود که اعتبار آن از سوی صاحب نظران مورد تأیید قرار گرفته است. پس از تجزیه و تحلیل داده ها مشخص گردید که عملکرد دانش آموزان در سطح پایینی قرار دارد. راه حل های اعمال شده در این طرح ضمن بهره گیری از مشارکت ونظرات ذیربطان شامل آموزش مهارت کار گروهی در انجام کار عملی مطرح کردن موضوع با مدیر مدرسه و درخواست کمک از مدرسه بود. پس از انتخاب راه حل ها با ابزارهای استفاده شده در شواهد یک به ارزشیابی اقدام پرداختیم که نتایج حاصل کار عملی دانش آموزان نشان می دهد که عملکرد آنها در شواهد یک بیشتر است.

             اینجانب ….. دارای مدرک …. در رشته کار و فناوری با سابقه …. سال خدمت که در آموزشگاه دوره ی اول متوسطه …. در شهرستان…. مشغول به تدریس می باشم.

این مدرسه دارای 173 دانش آموز است که 60 نفر در پایه سوم و 113 نفر در پایه اول متوسطه مشغول به تحصیل می باشتد و آموزشگاه دارای 6 کلاس درس ، یک دفتر ، یک نمازخانه ، و سایت رایانه و آزمایشگاه و کارگاه می باشد. مدرسه ی مذکور در …..قرار دارد و از نظر وضعیت اقتصادی و اجتماعی دانش آموزان در وضعیت مناسبی قرار دارند البته در این بین دانش آموزانی که شامل دهک های ضعیف جامعه که تحت پوشش باشند نیز وجود دارد.

در مقدمه ی کتاب آموزش کار و فناوری برای تدریس آن هفت هدف در نظر گرفته شده است. که از اهداف آن عبارت از «تقویت روحیه انجام دادن کار گروهی در دانش آموزان» و دوم «ایجاد زمینه برای شکوفایی استعدادهای علمی، و پرورش خلاقیت در دانش آموزان». در جای دیگر آمده است که رعایت نکات زیر در طول اجرای برنامه موجب تسهیل در تحقق اهداف یاد شده خواهد شد. فعالیت هایی از قبیل «فکر کنید» ، «بحث کنید» و «مقایسه کنید» برای فعال سازی دانش آموزان و به کارگیری اطلاعات و تجربیات دانش آموزان طراحی شده است. که سعی شود این فعالیت ها به دقت اجرا شود و در پایان یک بحث کوتاه تکمیلی از طرف معلم داشته باشیم.

خرید آنلاین
3000 تومان

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

*****

  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید


پربازدیدترین محصولات

© Copyright 3klick.ir 2011-2015.

Design By Iran Nashr Eshop

بازدیدکننده محترم: لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید٬ و برای طرح هر‌گونه سوال از فرم تماس با ما استفاده کنید یا با شماره درج شده تماس بگیرید.