پاورپوینت و اقدام پژوهی و قرارداد

دانلود قالب اماده

به فروشگاه فایل سه کلیک خوش آمدید.

صفحه اصلی | راهنمای خرید | درباره ما | تماس با ما

سبد خرید

صفحه نخست » معلمان » اقدام پژوهی  » اقدام پژوهی چگونه توانستم با بهسازی چمن و وضعیت ظاهری مجتمع ورزشی ….دانش آموزان را به شرکت در فعالیت های ورزشی ترغیب نمایم ؟
توجه!

لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید تا با نحوه خرید و دریافت محصول آشنا شوید.

اقدام پژوهی چگونه توانستم با بهسازی چمن و وضعیت ظاهری مجتمع ورزشی ….دانش آموزان را به شرکت در فعالیت های ورزشی ترغیب نمایم ؟

خرید آنلاین
3000 تومان

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم  با ارائه راهکار های جذاب و بهسازی چمن و وضعیت ظاهری مجتمع ورزشی ….دانش آموزان را به شرکت در فعالیت های ورزشی مجتمع ترغیب نمایم ؟با فرمت ورد وقابل ویرایش تعداد صفحات 29

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد

چکیده :

کشف استعدادها و توسعه و تجهیز سالن های ورزشی از سیاست های جدی آموزش و پرورش است.  یکی از سیاست های آموزش و پرورش توسعه تربیت بدنی و توجه به سلامت جسمی و روحی دانش آموزان با رویکرد ورزش های درون مدرسه ای است که باید با برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت شاخص های تربیت بدنی را در آموزش و پرورش ارتقاء دهیم. توسعه و تجهیز سالن های ورزشی و استفاده از دبیران متخصص، مجرب و باانگیزه از سیاست های مهم در آموزش و پرورش است و ورزش نماد سلامت و تلفیقی از ورزیدگی، روان آرام، زندگی سالم، شادابی و طراوت است. پس از کشف استعدادها باید این استعدادها را شکوفا سازند در این مراکزدانش آموزان در فضایی آرام رشد می کنند و شخصیت آنها در جریان کامل زندگی قرار می گیرد.نهادسازی و نمادسازی خوب، ورزش کردن و ورزش خوب کردن از سیاست های آموزش و پرورش است ورزش تمرین تحمل سختی ها و آرامش بخش جسم و روح است.ومهم ترین شاخصه و عنصر برای تقویت روح و آماده کردن آن برای تحصیل ورزش و بها دادن به حوزه ورزش نه در حد شعار بلکه در حد عمل است.در این میان تجربه بهترین آموزگار است و اگر از تجارب پیشکسوتان خوب استفاده شود در حوزه ورزش توفیقات بیشتری کسب خواهیم کرد.. بنده در اقدام پژوهي فوق تصميم بر اين گرفته ام كه راهكار هاي علاقه مند كردن دانش آموزان را به ورزش و تربیت بدنی مورد بررسي و تحليل قرار دهم.

توصیف وضعیت موجود

اینجانب …. با پست … و سمت .. .سال است كه در آموزش و پرورش در حال خدمت مي باشم. و مدت .سال است که مسئول … هستم. در مجتمع فوق دانش آموزان زیادی برای تمرین و مسابقاتی چون دو ،فوتبال،فوتسال ، والیبال و … شرکت می نمودند. و مربیان تخصصی در مقاطع مختلف ابتدایی،متوسطه اول و دوم به آنها آموزش می دادند.  پس از چند جلسه متوجه شدم كه دانش‌آموزان به ورزش علاقه‌ ی چندانی نشان نمی‌دهند و حرکات ورزشي را بسیار كند انجام می‌دهند.  ورزش ، زمینه ای ابتدایی برای شناسایی استعدادهایی است که می توانند در آینده یکی از ملی پوشان و مدال آوران ورزش ایران در رشته و عرصه ای مختلف باشند. البته اگر مربی ورزش از شیوه های استعدادیابی آگاه باشد. همه اینها در حالی است که ورزش نقش مهم و تاثیرگذار در امر اهداف آموزشی و سلامت دانش آموزان دارند. به همین دلیل است که  از سالیان دور مربی ورزش به خصوص در کشورهای پیشرفته اگر نقش و جایگاهی مهم تر و برجسته تر از سایر مربیان نداشته باشد، نقش کم اهمیت تر ندارد. ورزش ارتباط مستقیمی با توسعه سلامت جسمی و روانی دانش آموزان و آموزش شیوه های صحیح زندگی سالم دارد. ارزیابی سلامت جسمی اولیه و بهبود شاخص های سلامت دانش آموزان، بهبود مهارت های حرکتی و ورزشی آنها از وظایف مربی ورزش است.با همه اینها جایگاه اصلی ورزش هنوز در کشورمان شناخته و ایجاد نشده است. البته اوضاع نسبت به گذشته بهتر شده اما هنوز تا رسیدن به نقطه عالی راه زیادی مانده است. مجموعه این مباحث تاکید و تاملی بر شناخت و ایجاد جایگاه شایسته ورزش در مدارس است.لازم است نگرش ها نسبت به ورزش تغییر کند. برای رسیدن به این منظور مهمترین اقدام تلاش برای تغییر نگرش مسؤولان و خانواده ها نسبت به ورزش است. در گام بعدی ایجاد نظام آموزشی مناسب در تربیت مربی ورزش مجهز به مهارت های لازم در ایفای نقش های یاد شده است و در گام دیگر، ایجاد نظام شرایط احراز در جذب و به کارگیری بهترین گزینه های ممکن در این شغل حساس و بسیار مهم است. البته در کنار این موارد باید به مشکلات و کمبود فضاهای ورزشی هم اشاره کرد که متاسفانه فضاهایی برای ورزش کردن دانش آموزان وجود ندارد و همین امر دست مسئولان مربوطه  برای انجام وظیفه به معنای واقعی را بسته است.

خرید آنلاین
3000 تومان

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

*****

  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید


پربازدیدترین محصولات

© Copyright 3klick.ir 2011-2015.

Design By Iran Nashr Eshop

بازدیدکننده محترم: لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید٬ و برای طرح هر‌گونه سوال از فرم تماس با ما استفاده کنید یا با شماره درج شده تماس بگیرید.