پاورپوینت و اقدام پژوهی و قرارداد

دانلود قالب اماده

به فروشگاه فایل سه کلیک خوش آمدید.

صفحه اصلی | راهنمای خرید | درباره ما | تماس با ما

سبد خرید

صفحه نخست » معلمان » اقدام پژوهی  » اقدام پژوهی معاون پرورشی چگونه توانستم دانش آموزان را به پوشیدن چادر تشویق و ترغیب کنم ؟
توجه!

لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید تا با نحوه خرید و دریافت محصول آشنا شوید.

اقدام پژوهی معاون پرورشی چگونه توانستم دانش آموزان را به پوشیدن چادر تشویق و ترغیب کنم ؟

خرید آنلاین
3000 تومان

دانلوداقدام پژوهی  معاون پرورشی چگونه توانستم دانش آموزان   را به پوشیدن چادر تشویق و ترغیب کنم بافرمت ورد وقابل ویرایش

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد

چکیده

چادر برای دختران مانند صدفی می ماند که مروارید بسیار ارزشمندی را در خود محفوظ می دارد.دختران می توانند با پوشیدن چادر با پوشش مناسب تری در جامعه خود حظور پیدا کنندو با احساس امنیّت بیشتری در خیابان ها رفت و آمد کنند.آنان از زیبایی فراوانی بر خوردا هستند و باید از آن به نحواحسن استفاده  کنند و باید بدانند که برای سربلندی و موفقیت آنان هم در این جهان و هم در جهان ابدی با یستی که مراقب رفتار و کردارشان و همچنین مواظب حجاب اسلامی خود نیز باشند. زمانی که دختران چادر را به سر می کنند و وارد جامعه خود می شوند به همه مردم نشان میدهند که هنوز هم دخترانی پیدا می شوند که پیرو راه حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت ذینب (س) و دیگر بانو های سرشناس تاریخ جهان اسلام هستند.این موضوع معضل بسیاری از دانش آموزان چادری است که عده کثیری از آنها به خاطر دشواری سر کردن چادر و حمل وسایل مدرسه، چادر را کنار می گذارند. اینجاست که استفاده از چادرهای مدل دار مانند چادر ملی و چادر دانشجویی و… برای آسان سازی حجاب مطرح می شود. هم چنین دانش آموزان می توانند از هد سر و ساق دست های کوتاه برای حفظ حجاب خود در مسیر رفت و آمد مدرسه استفاده نمایند.  اما نکته قابل تأمل این است که آیا همه این چادرها حجاب کامل هستند؟ تحقیق و انتخاب چادر مناسب در بین چادر های مدل دار موجود در بازار بستگی زیادی به والدین دارد. در مسیر حفظ حجاب، اولیاء و مربیان مدرسه نیز بسیار تأثیر گذار هستد. آنها می توانند با برگزاری اردوهای تفریحی برای دانش آموزان همراه با چادر، تجربه یک روز چادر سرکردن، یک روز حفظ کامل حجاب با هر پوشش مناسبی، طرح محرم سازی مدارس برای راحت تر بودن دانش آموزان و یا استفاده از مکان هایی مثل مجموعه های ویژه بانوان از فعالیت هایی است که می توانند یاری بخش دانش آموزان دختر در تشویق و حفظ چادر آنها باشند. اینجانب … … آموزشگاه …. در اقدام پژوهی حاضر تصمیم گرفتم به کمک راهکار های مختلف دانش آموزان را به پوشیدن چادر ترغیب نمایم.

توصیف وضع موجود

اینجانب … .. آموزشگاه …  شهرستان… هستم. و مدت … سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. بنده در رشته … …. دارم و هم اکنون در این سمت در حال خدمت رسانی به دانش آموزان هستم. پژوهش مورد نظر در این آموزشگاه  روي  دانش آموزان   انجام گرفته است. دانش آموزان معمولا داراي والديني تحصيل كرده و از نظر اقتصادي كمتر دچار مشكل هستند. اغلب اوليا به مسائل درسي فرزندشان بسيار حساسند و براي پيگيري و رفع ضعف درسي آنان زياد به مدرسه مراجعه مي كنند، متاسفانه در این مراجعات شاهد کمرنگ شدن نقش چادر در والدین و حتی دانش آموزان شدم.. آموزشگاه .. یکی از مدارس … می باشد که با توجه به اینکه دانش آموزان . … در این آموزشگاه تحصیل می کنند. با حفظ حجاب خود باید حافظ خون شهیدان باشند. و من سعی می کنم آنان را به حجاب برتر که همان چادر است تشویق کنم.

خرید آنلاین
3000 تومان

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

*****

  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید


پربازدیدترین محصولات

© Copyright 3klick.ir 2011-2015.

Design By Iran Nashr Eshop

بازدیدکننده محترم: لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید٬ و برای طرح هر‌گونه سوال از فرم تماس با ما استفاده کنید یا با شماره درج شده تماس بگیرید.