no-img
پاورپوینت و اقدام پژوهی و قرارداد

دانلود نمونه سوم طرح بازاریابی(مارکتینگ پلن) Marketing plan فارسی | پاورپوینت و اقدام پژوهی و قرارداد


پاورپوینت و اقدام پژوهی و قرارداد

ادامه مطلب

دانلود نمونه سوم طرح بازاریابی(مارکتینگ پلن) Marketing plan فارسی
zip
دسامبر 17, 2015
9500 تومان – خرید
9500 : تومان

دانلود نمونه سوم طرح بازاریابی(مارکتینگ پلن) Marketing plan فارسی


دانلود نمونه سوم طرح بازاریابی(مارکتینگ پلن) Marketing plan فارسی

 

نوع فایل: ppt+ Word

 

پاورپوینت ها شامل:

مرحله تعيين راهبردهای (استراتژي‌های) کسب و کار سازمانی

چارچوب مفاهيم در تحليل و برنامه‌ريزي راهبردي سازمان‌ها

نمونه‌هاي اوليه از راهبردي‌هاي سازمان

فرآيند کلي طراحي و تدوين راهبردهاي سازمان

ماتريس SWOT

مثال از ماتريس SWOT

– استراتژي 1(S1) تا

– استراتژي 9(S9)
تقسیم بندی اهداف در سطوح کلان ،کمی و شاخص ها

نقاط قوت و ضعف – فرصت ها و تهدید ها

ماتريس QSPM

 

فهرست طرح مارکتینگ پلن:

فهرست مطالب

مقدمه                                                                                 3

معرفي                                                                                   4

خلاصه مديريتي                                                                       5

مرور اهداف کلان شرکت                                                           6

تجزيه و تحليل وضعيت                                                            7

بخش بندي بازار :                                                                    8

نمودار چرخه عمر بازار :                                                             9

تخمين سهم بازار و فروش :                                                      10

ارزيابي آينده بازار :                                                                   11

مشتريان :                                                                          12

روشهاي ارتباط با مشتري :                                                       13

كانال هاي توزيع :                                                                    13

قوانين موثر بر اين بازار:                                                            14

رقباء :                                                                                 15

ترسيم ماتريس :BCG                                                             16

SWTO:                                                                               17

الگوبرداري خارجي :                                                                   18

اهداف بازاريابي:                                                                     19

ماتريس استراتژي محصول-بازار :                                                  20

استراتژيهاي بازاريابي:                                                                21

جمع بندي برنامه هاي عملياتي :                                                  24

فرم برنامه عملياتي :                                                                     25

بودجه و پيش بيني اثرات طرح بازاريابي :                                           29

برنامه هاي مالي                                                                          0 3

ضمائم :                                                                                     31

 



دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.