توجه!
لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید تا با نحوه خرید و دریافت محصول آشنا شوید.
فرمت تحقیق”: WORD
تعداد صفحات: 71 صفحه
فهرست
| آموزش | 1 |
| اهميت آموزش و پرورش | 1 |
| محتواي آموزش و پرورش | 1 |
| رده بندي مسائل آموزش و پرورش | 2 |
| اهداف در نظام آموزش و پرورش | 3 |
| اصول كلي و اصول برنامه ريزي آموزشي در دورة متوسطه | 4 |
| تعريف آموزش و پرورش دوره متوسطه | 5 |
| اهميت آموزش و پرورش دوره متوسطه | 6 |
| ويژگيهاي آموزش متوسطه | 7 |
| ويژگيهاي دانش آموزان دوره متوسطه | 7 |
| تاريخچه ظهور و تكوين آموزش و پرورش دورة متوسطه | 8 |
| طرح جديد آموزش دورة متوسطه | 10 |
| دلايل اولويت اجراي طرح جديد متوسطه | 11 |
| اهداف دوره متوسطه | 12 |
| ساختار دوره هاي متوسطه، پيش دانشگاهي و كارداني پيوسته | 14 |
| اهداف و سياستهاي كلي از پيدايش گروه استعدادهاي درخشان در نظام آموزشي | 16 |
| ساختار آموزشي و تشكيلاتي دورة متوسطه استعدادهاي درخشان | 17 |
| شيوه ها و روشهاي مختلف آموزش و تدريس علوم | 17 |
| روش آموزشي تدريس به گروههاي كوچك | 19 |
| انتخاب وضعيت فيزيكي در آموزش به شيوه گروههاي كوچك | 20 |
| روش آموزش فردي | 21 |
| يادگيري به روش تحقيق يا اكتشاف آزاد | 21 |
| آموزش و يادگيري به روش اكتشاف هدايت شده | 22 |
| آموزش به روش اكتشاف هدايت شده | 22 |
| مزاياي روش اكتشاف هدايت شده | 23 |
| تغيير انگيزه بيروني دانش آموزان به انگيزه دروني | 23 |
| نبود بهترين راه آموزش علوم براي همه كودكان | 24 |
| روش پيشنهادي آموزش علوم براي گروه استعدادهاي درخشان | 24 |
| تحقيق و پژوهش | 26 |
| ضرورت پژوهش | 27 |
| فوائد پژوهش | 28 |
| در جنبة اجتماعي | 28 |
| اهداف و مقاصد پژوهش | 29 |
| ضرورت امر پژوهش در توسعه علم | 29 |
| ضرورت امر پژوهش و تربيت پژوهشگر در سيستم آموزش فوق | 29 |
| تاثير عواملي فيزيكي معماري بر عملكرد قرارگاههاي تربيتي | 31 |
| (تاثير عوامل معماري بر فضاهاي آموزشي) | |
| تاثير عوامل فيزيكي – معماري در عملكرد قرارگاههاي تربيتي | 31 |
| تاثير (ساخت) يا (معماري) در عملكرد قرارگاههاي تربيتي | 31 |
| تاثير عوامل (فيزيكي ) در عملكرد قرارگاه هاي تربيتي | 31 |
| خصوصيت فيزيكي مدرسه | 32 |
| خصوصيت فيزيكي ساختمانهاي مدارس | 32 |
| اندازه كلاسها و مدارس | 33 |
| ساختار و سازماندهي محيط مدرسه | 34 |
| مدرسه كوچك، مدرسه بزرگ ، تاثير اندازه مدرسه | 34 |
| تاثير اندازه مدرسه بر دانشآموزان | 36 |
| رنگ آميزي مدرسه | 42 |
| رنگ آميزي فضاي داخلي كارگاه و هنرستانها | 43 |
| تاثير گروه سني خاص و ويژگي هاي روحي و جسمي آنها و تاثير آن بر معماري محيط آموزشي | 45 |
| مفهوم نوجواني و جواني و روانشناسي گروه مخاطب (14 تا 18 سال) | 45 |
| مفهوم نياز و بررسي آن در جوانان | 45 |
| تقسيم بندي نيازها | 46 |
| نيازهاي فيزيولوژيك | 46 |
| طبقه بندي نيازهاي جوانان | 47 |
| تفاوت هاي رشدي و ساختاري در دخترها و پسرها در گروه سني دبيرستان و كلاس درس مطلوب | 48 |
| تفاوت هاي رشدي و ساختاري | 48 |
| تفاوت هاي كاركردي: | 48 |
| استدلال انتزاعي و عيني | 49 |
| يادگيري متفاوت در دخترها و پسرها | 51 |
| ويژگي هاي افراد سرآمد و تيزهوش و اقدامات و توصيه هاي آموزشي | 52 |
| علل سرآمدي | 53 |
| ويژگيهاي رواني و عاطفي | 54 |
| اقدامات آموزشي | 55 |
| توصيه هاي آموزشي | 56 |
| تاثير عوامل سازماني و تغييرات آن بر فضاهاي آموزش | 59 |
| ضوابط و معيارهاي استاندارد طراحي فضاهاي آموزشي | 62 |
| فضاهاي مورد نياز مدارس | 63 |
| فضاهاي تحصيلي | 64 |
| كلاس آموزش دروس نظري (از لحاظ عملكرد ) | 64 |
| كلاس آموزش دروس تجربي | 64 |
| پاره اي از ويژگيهاي خاص فضاي تدريس ابتداييك | 65 |
| ويژگيهاي كتابخانه | 68 |
3000 تومان
با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.
*****








