no-img
پاورپوینت و اقدام پژوهی و قرارداد

تحقیق آموزش و پرورش | پاورپوینت و اقدام پژوهی و قرارداد


پاورپوینت و اقدام پژوهی و قرارداد

ادامه مطلب

تحقیق آموزش و پرورش
zip
می 26, 2015
3000 تومان – خرید
3000 : تومان

تحقیق آموزش و پرورش


فرمت تحقیق”: WORD

تعداد صفحات: 71 صفحه

فهرست

آموزش 1
اهميت آموزش و پرورش1
محتواي آموزش و پرورش 1
رده بندي مسائل آموزش و پرورش 2
اهداف در نظام آموزش و پرورش 3
اصول كلي و اصول برنامه ريزي آموزشي در دورة متوسطه 4
تعريف آموزش و پرورش دوره متوسطه 5
اهميت آموزش و پرورش دوره متوسطه 6
ويژگيهاي آموزش متوسطه 7
ويژگيهاي دانش آموزان دوره متوسطه 7
تاريخچه ظهور و تكوين آموزش و پرورش دورة متوسطه 8
طرح جديد آموزش دورة متوسطه 10
دلايل اولويت اجراي طرح جديد متوسطه   11
اهداف دوره متوسطه12
ساختار دوره هاي متوسطه، پيش دانشگاهي و كارداني پيوسته 14
اهداف و سياستهاي كلي از پيدايش گروه استعدادهاي درخشان در نظام آموزشي 16
ساختار آموزشي و تشكيلاتي دورة متوسطه استعدادهاي درخشان ‌17
شيوه ها و روشهاي مختلف آموزش و تدريس علوم 17
روش آموزشي تدريس به گروههاي كوچك 19
انتخاب وضعيت فيزيكي در آموزش به شيوه گروههاي كوچك 20
روش آموزش فردي 21
يادگيري به روش تحقيق يا اكتشاف آزاد21
آموزش و يادگيري به روش اكتشاف هدايت شده 22
آموزش به روش اكتشاف هدايت شده22
مزاياي روش اكتشاف هدايت شده 23
تغيير انگيزه بيروني دانش آموزان به انگيزه دروني 23
نبود بهترين راه آموزش علوم براي همه كودكان 24
روش پيشنهادي آموزش علوم براي گروه استعدادهاي درخشان24
تحقيق و پژوهش 26
ضرورت پژوهش 27
فوائد پژوهش 28
در جنبة اجتماعي 28
اهداف و مقاصد پژوهش 29
ضرورت امر پژوهش در توسعه علم 29
ضرورت امر پژوهش و تربيت پژوهشگر در سيستم آموزش فوق 29
تاثير عواملي فيزيكي معماري بر عملكرد قرارگاههاي تربيتي 31
                         (تاثير عوامل معماري بر فضاهاي آموزشي)  
تاثير عوامل فيزيكي معماري در عملكرد قرارگاه‌هاي تربيتي 31
تاثير (ساخت) يا (معماري) در عملكرد قرارگاه‌هاي تربيتي 31
تاثير عوامل (فيزيكي ) در عملكرد قرارگاه هاي تربيتي 31
خصوصيت فيزيكي مدرسه 32
خصوصيت فيزيكي ساختمانهاي مدارس 32
اندازه كلاسها و مدارس 33
ساختار و سازماندهي محيط مدرسه 34
مدرسه كوچك، مدرسه بزرگ ، تاثير اندازه مدرسه 34
تاثير اندازه مدرسه بر دانش‌آموزان 36
رنگ آميزي مدرسه 42
رنگ آميزي فضاي داخلي كارگاه و هنرستانها‌43
تاثير گروه سني خاص و ويژگي هاي روحي و جسمي آنها و تاثير آن بر معماري محيط آموزشي45
مفهوم نوجواني و جواني و روانشناسي گروه مخاطب (14 تا 18 سال)45
مفهوم نياز و بررسي آن در جوانان 45
تقسيم بندي نيازها46
نيازهاي فيزيولوژيك 46
طبقه بندي نيازهاي جوانان 47
تفاوت هاي رشدي و ساختاري در دخترها و پسرها در گروه سني دبيرستان و كلاس درس مطلوب48
تفاوت هاي رشدي و ساختاري48
تفاوت هاي كاركردي:‌48
استدلال انتزاعي و عيني49
يادگيري متفاوت در دخترها و پسرها 51
ويژگي هاي افراد سرآمد و تيزهوش و اقدامات و توصيه هاي آموزشي52
علل سرآمدي 53
ويژگيهاي رواني و عاطفي ‌54
اقدامات آموزشي 55
توصيه هاي آموزشي56
تاثير عوامل سازماني و تغييرات آن بر فضاهاي آموزش 59
ضوابط و معيارهاي استاندارد طراحي فضاهاي آموزشي62
فضاهاي مورد نياز مدارس 63
فضاهاي تحصيلي64
كلاس آموزش دروس نظري (از لحاظ عملكرد ) 64
كلاس آموزش دروس تجربي 64
پاره اي از ويژگيهاي خاص فضاي تدريس ابتداييك 65
ويژگيهاي كتابخانه 68


دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.