پاورپوینت و اقدام پژوهی و قرارداد

دانلود قالب اماده

به فروشگاه فایل سه کلیک خوش آمدید.

صفحه اصلی | راهنمای خرید | درباره ما | تماس با ما

سبد خرید

صفحه نخست » دانشگاهی » تحقیق آماده  » تحقیق آماده ارائه در کلاس برای رشته مدیریت اجرایی
توجه!

لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید تا با نحوه خرید و دریافت محصول آشنا شوید.

تحقیق آماده ارائه در کلاس برای رشته مدیریت اجرایی

خرید آنلاین
3900 تومان

با فرمت word و در 41 صفحه

آماده ارائه به عنوان سمینار و تحقیق کلاسی

عنوان:

“بازاريابي رابطه مند متد موثر در بازارهای حال و آينده”

عناوین:                                                                           صفحه

فصل1) مقدمه، بازاریابی و راهکارهای آن در شرایط فعلی…………………..                 3

فصل2) شرايط بازار و بازاريابي در آينده     ………………………………….         8

فصل3) اصول و مبانی بازاريابي رابطه مند………………………………………………..         12

فصل4) موردهای مطالعاتی                         …………………………………………           38

فصل5) نتيجه گيري                                  …………………………………………..         41

منابع…………………………………………………………………

فصل1 ) مقدمه :

 راهکارهای بازاریابی در شرایط فعلی{1}

           ماندگاری دراز مدت و رشد و گسترش سازمان های امروز، در گرو کسب خشنودی مشتريان است ، از اين رو مديريت بازاريابي که متولی اين امر خطير است، نيازمند برخورداری از نگاهی فراگير و آگاهی گسترده از درون و برون سازمان است .مديريت بازار تاکنون هيچگاه به تلاطم سخت و دگرگونی پرشتاب مانند امروز دچار نبوده است، ظهور رسانه ها و فنون نوين بويژه بازاريابي الكترونيكي، مسامحه در مورد مقررات و محتوای پيام های تبليغاتي، بخش بندی و هدف يابي در بازار، واقعيت های تازه بازارهای جهانی و رقابت شديد شرکت های چند مليتي، چالش های عمده ای هستند که رو در روی روش های سنتی مديريت بازار قرار گرفته اند.از همين رو، مفاهيم و رهيافت های علمی تدوين شده همواره دارای کاستی هايي هستند   و اين موضوع بويژه در زمينه گردآوری و مديريت اطلاعات، که پايه و بنيان بازاريابي الكترونيكي  که چشمگير است .  حجم زيادي از اطلاعات که سالانه در اينترنت ايجاد و جابه جا می شوند پيوسته افزايش مي يابد . اين امر موجب حذف فعاليت های دشوار و پرهزينه دسترسی به اطلاعات شده است. هرچند که هنوز داوری شايسته ای از تاثير بازاريابي الكترونيكي صورت نگرفته، اما اين موضوع خود بر اهميت وفراگيري آن تاكيد دارد.
اين موضوعات همراه با محيط شد يدا رقابتی و پيچيده بازارهای جهانی، باعث آشفتگی بازاريابي شده است که همپايه و همخوان با آشفتگی بازار است. از همين رو، کسب و کارها بايد پيوسته هوشيار باشند و دقت مضاعفی را بر بازدهی و اثر بخشی منابع بازاريابي خود داشته باشند.

اما همواره در بسياري از سازمان ها، حجم زيادي از توانايي و منابع بازاريابي بدون استفاده  مانده ، و يا به صورت محدود و ناقص به کار گرفته می شود. بنابراين دست اندرکاران هوشمند در کسب و کارها نيازمند آگاهی درست از آن چيزي هستند که در اختيار دارند تا بتوانند فعاليت های خود را به شايستگي با آن هماهنگ کنند.

خرید آنلاین
3900 تومان

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

*****

  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید


پربازدیدترین محصولات

© Copyright 3klick.ir 2011-2015.

Design By Iran Nashr Eshop

بازدیدکننده محترم: لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید٬ و برای طرح هر‌گونه سوال از فرم تماس با ما استفاده کنید یا با شماره درج شده تماس بگیرید.