no-img
پاورپوینت و اقدام پژوهی و قرارداد

اقدام پژوهی چگونه توانستم بدفهمی ارزش مکانی را در محمد مهدی بر طرف کنم ؟ | پاورپوینت و اقدام پژوهی و قرارداد


پاورپوینت و اقدام پژوهی و قرارداد

ادامه مطلب

اقدام پژوهی چگونه توانستم بدفهمی ارزش مکانی را در محمد مهدی بر طرف کنم ؟
zip
فوریه 14, 2017
4500 تومان – خرید
4500 : تومان

اقدام پژوهی چگونه توانستم بدفهمی ارزش مکانی را در محمد مهدی بر طرف کنم ؟


اقدام پژوهی جدیــــــــــــــــــــــــــــد

با فرمت word و در 31 صفحه

فهرست

طرح مسئله

بیان مسئله

شواهد 1

پیشینه موضوع

تجزیه و تحلیل داده ها

بیان اهداف

ارائه راه حل پیشنهادی

انتخاب بهترین راه حل

اجرای راه حل انتخابی

شواهد 2

تجزیه و تحلیل شواهد2

نتیجه گیری

منابع

چکیده

بدفهمی ریاضی از دغدغه های اصلی آموزش ریاضی میباشد که در به وجود آمدن آن عوامل زیادی دخیل هستند.ازجمله خود دانش آموز ، محیط آموزشی ، روش تدریس معلم ، محیط اجتماعی و …..

به طور کل دو نوع بدفهمی وجود دارد :1) بی دقتی 2) نظامند

عمده عامل بدفهمی در این پژوهش بی دقتی و روش تدریس معلم ذکر شده است .

راه حل های پیشنهادی در این زمینه که در این پژوهش به اجرا درآمده است موفقیت آمیز بوده و قابل استفاده برای معلمان ، خانواده ها و دانش آموزان ابتدایی میباشد.

در كلاس اول دانش آموزان با مكان هاي عددي يكان و دهگان آشنا مي شوند. شناختن ارزش مكاني هر عدد به دانش آموزان شناخت بيشتري خواهد داد كه بدانند چرا بايد عددي را هزار و عددي را ميليون و….خواند و اگر اين تلاش در كلاس اول به خوبي صورت پذيرفته باشد ، در كلاس هاي بعدي كار براي ما آسان تر خواهد بود .

 

من در این اقدام پژوهی به دنبال یافتن ریشه بدفهمی ارزش مکانی اعداد در دوره ابتدایی هستم.

  • این مسئله چگونه شکل گرفته است ؟
  • به چه عواملی بستگی دارد؟
  • چگونه میتوان آن را حل کرد ؟

 

گاهی معلمان ابتدایی در کلاس های درسی خود به مشکلاتی برخورد میکنند که باید هر چه زودتر برای رفع آن اقدام نمایند. یکی از این مشکلات آموزش مفهوم ارزش مکانی اعداد میباشد که از طریق فعالیت های جذاب و سه سبک یادگیری که در آموزش ریاضی ابتدایی نقش اساسی دارد، می توان در جهت بهبود آن گام برداشت.



دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.