پاورپوینت و اقدام پژوهی و قرارداد

دانلود قالب اماده

به فروشگاه فایل سه کلیک خوش آمدید.

صفحه اصلی | راهنمای خرید | درباره ما | تماس با ما

سبد خرید

صفحه نخست » معلمان » اقدام پژوهی  » اقدام پژوهی مدیر چگونه توانستم مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق را برطرف نمایم؟
توجه!

لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید تا با نحوه خرید و دریافت محصول آشنا شوید.

اقدام پژوهی مدیر چگونه توانستم مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق را برطرف نمایم؟

خرید آنلاین
3000 تومان

معرفی :

اقدام پژوهی مدیر چگونه توانستم مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری . دانش آموز طلاق را برطرف نمایم؟

–  بصورت ورد و قابل ویرایش

– تعداد صفحات  بیست و سه صفحه

 

چكيده :

مطالعات نشان می دهد در خانواده ها ، طلاق والدین آمار مردود شدن دانش آموزان در امتحانات پایانی سال را بیش از دو برابر افزایش می دهد .  در خانواده های کارگری و بویژه خانواده هایی که مادر خانواده سواد ندارد ، از هر دو بچه یک نفر ترک تحصیل می کند . همچنین در خانواده های کارمندی که مادری با سواد حضور دارد دانش آموزان طلاق قبل از دریافت دیپلم مدرسه را ترک می کنند . البته هنوز به دقت مشخص نیست که آیا این شکست های تحصیلی ناشی از جدایی والدین و ضربه ناشی از طلاق است یا جو خانوادگی متشنج پیش از جدایی ، اما به هر حال آنچه مسلم است طلاق موضوعی صرفاً مربوط به بزرگ تر ها نیست و همیشه فرزندان را نیز به شدت تحت تاثیر قرار می دهد که باید به این موضوع ها نیز توجه جدی داشت . اینجانب زهرا شجاعیان مدیر مجتمع آموزشی پرورشی مرصاد سالهاست كه در آموزش و پرورش مشغول به تدريس هستم  . متأسفانه در اين مدّت  با شاگردان مشكل دار بسياري  مواجه بودم و هر سال با تجربه بيش از قبل سعي در رفع يا كاهش آن نموده ام . امسال هم مثل هر سال از بين دانش آموزم با دانش آموزی به نام علیرضا برخورد کردم که  پسر  گوشه گیر و انزوا طلبی بود كه با انجام حركات ناشي باعث اذيّت و آزار ديگران بود    من پس از مشاهده و مصاحبه با ديگران متوجّه از هم گسيختگي خانواده و محيط زندگي او شدم و با صحبت با نامادری و پدر او و ديگران در پي رفع ناامني و ترس و اختلالات رفتاري و اخلاقي او بر آمدم . پس از مطالعه و بررسي  و همفكري باهمكاران و ديگران و درپيش گرفتن روش هاي مناسب موفّق به كاهش اختلالات رفتاري و اخلاقي او شدم .  

توصيف وضع موجود :

اینجانب ….. مدیر …… تقریباً بعد از گذشت دو سه هفته از سال تحصیلی متوجه شدم که یکی از دانش آموزان پسر آموزشگاه …. که سال قبل هم جزء دانش آموزان این مدرسه بوده است خیلی تغییر رفتار داده است و همیشه به صورت تنهایی و در خود فرو رفته است و بعضی وقت ها هم با اکثر دانش آموزان دعوا می کرد به صورتی که وقتی مسئله بین دانش آموزان را پیگیری می کردیم متوجه می شدیم که مقصر اصلی همان دانش آموز است. چندین وقت این مسئله ادامه داشت به صورتی که رفتار این دانش آموز به صورت زورگویی شباهت زیادی داشت و بیشتر اوقات یا به صورت تنها بود یا زمانی هم که با دیگر دانش آموزان بود در حالت پرخاشگرانه و دعوا بود تا اینکه یک روز علیرضا را صدا کردم و با او در رابطه با این تغییر رفتارش محبت نمودم و علت تغییررفتارش راپرسیدم البته ناگفته نماند که این دانش آموز به یکی از دانش آموزان دختر که پشت مدرسه آنها بود نیز علاقه مند شده بود و بیشتر اوقات بعد از تعطیلی مدرسه در بین راه برای وی نیز مزاحمت ایجاد می کرد. در كل دانش آموزي بي نظم ، حواس پرت (‌در موقع تدريس ، متوجه حواس پرتي او شدم و وقتي از او درمورد مطالب گفته شده سؤال هايي كردم جواب هاي بي ربط به من تحويل داد . )  پرتحرك ، بي حوصله و  لج باز و اصلاً  به اعتراضات و  حرف هاي ديگران توجّه نمي كند  و انگار نه انگار كه با او هستم يا هستند. علیرضا  روي هم رفته پسري تنها و سرخورده است كه با رفتن در تخيلات و رويا زندگي مي كند و شديداً احساس تنهايي و محبّت  مي كند ، اين موضوع در بيشتر اوقات كه بدون اجازه حرف مي زند و بي رويه تحرك و جنب و جوش دارد يا براي دانش آموزان خواكي هاي گوناگون مي خرد ، مشهود است.  دانش آموز فوق از نظر وضعيت اقتصادي از وضع مطلوب و مناسب بر خورد نيست.

خرید آنلاین
3000 تومان

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

*****

  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید


پربازدیدترین محصولات

© Copyright 3klick.ir 2011-2015.

Design By Iran Nashr Eshop

بازدیدکننده محترم: لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید٬ و برای طرح هر‌گونه سوال از فرم تماس با ما استفاده کنید یا با شماره درج شده تماس بگیرید.