لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید تا با نحوه خرید و دریافت محصول آشنا شوید.
معرفی :
اقدام پژوهی چـگونه توانستم روابط اجتــماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم ؟ .فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش – تعداد صفحات بیست و شش صفحه –
چكيده
امروز، در نقاط مختلف دنيا، افراد زيادي از اختلالات اجتماعي رنج ميبرند و بيماريهايي چون افسردگي، اضطراب، پرخاشگري همچون بيماري سرماخوردگي روز به روز شايعتر گشته، سلامت اجتماعي افراد را به خطر افكنده است. اختلالات اجتماعي فرصت زندگي مفيد و سالم را از افراد گرفته و عملكردهاي رفتاري آنان را دگرگون ساخته و زندگي را چون كلافي سردرگم ساخته است و افراد معني زندگي را به درستي درك نميكنند. ازآنجا كه هر معلولي از علتي نشأت ميگيرد پس عدم سلامت اجتماعي نيز داراي علت يا عللي ميباشد و از طرفي پيشگيري از بيماري مقدم بر درمان است. نتايج اين تحقيق گوياي اين مطلب است كه:
1- بين سن دانشآموز و پرخاشگري رابطه معنيداري وجود دارد.
2- بين شغل والدين و پرخاشگري رابطه معنيداري وجود ندارد.
3- بين تحصيلات والدين و پرخاشگري فرزندان همبستگي معنيداري وجود ندارد.
4- همچنين بين سن والدين و پرخاشگري فرزندان، بين جمعيت خانواده و افسردگي
فرزندان و بين فقدان والدين و پرخاشگري رابطه معنيداري وجود ندارد.
5- بين موقعيت تحصيلي دانشآموز و پرخاشگري رابطه معنيداري وجود دارد.
فهرست مطالب
چكيده6
توصیف وضع موجود. 7
گردآوری اطلاعات( شواهد1)7
يافته هاي علمي:9
عوامل دخیل در شکل گیری ارتباط:9
موانع ارتباط:10
رشد اجتماعی نوجوان:11
ويژگي هاي نوجواني كه به قدر كافي از محبت بهره مند بوده است:11
ويژگي هاي نوجواني كه از محبت محروم بوده :12
علل عدم تعامل يافتگي نوجوان:12
محيط هاي نا مساعد خانوادگي:13
پيشينه:15
1-بررسي رابطه كژ رفتاري هاي اخلاقي-اجتماعي.. 15
محقق : سيامك مهابادي.. 15
خلاصه یا فته ها ی پیشینه:15
نتايج ويافته هاي اين تحقيق به شرح ذيل مي باشد :16
پيشنهادها :17
نتايج تحقيق :25
پيشنهادات :26
منابع
با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.
*****