صفحه نخست » پاورپوینت » پاورپوینت رفتار مصرف کننده دکتر سیدرضا سیدجوادین دکتر محمدرحیم اسفیدانی-217 اسلاید
توجه!
لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید تا با نحوه خرید و دریافت محصول آشنا شوید.
تاثير مصرف کنندگان بر استراتژي بازاريابي
•بخش بندي بازار
•اعتبار بخش بندی بازار
–مصرف کنندگان درون بخشها از نظر نيازهاي محصولي به يکديگر شبيه باشند، و نيازهايشان با مصرف کنندگان ساير بخشها فرق کند.
–تفاوتهاي مهم بين بخشها شناسايي شود.
–بزرگي بخش، به گونهاي كه توجه به آن ارزشمند باشد.
–مصرف کنندگان هر بخش را بتوان با آميخته بازاريابي مناسب جذب كرد.
–مصرف کنندگان درون بخشها به آميخته بازاريابي طراحي شده براي آنها پاسخ دهند.
•
•
کلیات رفتار مصرف کننده
ادراک
يادگيري و حافظه
کاربردهاي يادگيري در بازاريابي
انگيزش، درگيري ذهني و ارزشها
نگرش
ارتباطات و تغییر نگرش
خود، شخصیت و احساسات
گروه و رهبران ایده
خانواده
طبقه اجتماعي و درآمد
سبك زندگي
5000 تومان
با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.
*****