پاورپوینت و اقدام پژوهی و قرارداد

دانلود قالب اماده

به فروشگاه فایل سه کلیک خوش آمدید.

صفحه اصلی | راهنمای خرید | درباره ما | تماس با ما

سبد خرید

صفحه نخست » معلمان » اقدام پژوهی  » اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم را در کلاس ….. حل نمایم؟
توجه!

لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید تا با نحوه خرید و دریافت محصول آشنا شوید.

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم را در کلاس ….. حل نمایم؟

خرید آنلاین
3000 تومان

معرفی :

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل رو خوانی و روانخوانی دانش آموزانم را در کلاس ….. حل نمایم؟

–  بصورت ورد و قابل ویرایش

– تعداد صفحات  بیست و نه صفحه

 

چکیده:

ما اینک در دنیایی چند رسانه ای زندگی می کنیم وانواع بسیار زیادی از اطلاعات را از طریق رسانه های غیرچاپی می توانیم دریافت کنیم .در موارد زیادی فضای جهان گیر تلویزیون جایگزین دنیای چاپ شده است .جدیدترین نظام اطلاعاتی عصر ما رایانه است که ((ارتباط از راه دور))، ((پست الکترونیکی ))،((شبکه گسترده جهانی ))و((اینترنت))را نیز با خود همراه می آورد .در کلیه موارد فوق کاربران رایانه مجبورند اطلاعات نوشته شده بر صفحه نمایش را بخوانند .بنابراین اگر کودکان ما خواندن بلد نباشند در جامعه متجدد امروزی نمی توانند زندگی کنند .تا چند نسل پیش افراد ناتوان از خواندن نیز می توانستند به خوبی از عهده ی تجارت وامور اجتماعی خود برآیند ، اما در دنیای امروزی چنین چیزی امکان پذیر نیست .کسی که نمی تواند بخواند زندگی برای او دشوار وپر از موانع صعب العبور می شود . پژوهش حاضر به منظور تقویت مهارت های خواندن در دانش آموزان پایه اول آموزشگاه انجام شد .بررسی اولیه نشان داد این دانش آموزان در روان خوانی ضعیف هستند. پس از انجام مطالعات  کتابخا نه ای و اجرای پرسش نامه های مربوط علل ضعف دانش آموزان  در روان خوانی به دو گروه طبقه بندی شد. الف:عوامل مربوط به توانایی های دانش آموزان ب:عوامل مربوط به انگیزش.   جهت حل مشکل موجود دو روش به اجرا در آمد . 1- استفاده از بازی  کارت های حافظه   آموزشی زودآموز 2-تهیه تابلو  ارزشیابی توصیفی .  نتایج پیشرفت خوبی را نشان داد و نمره روانخوانی این دانش آموزان افزایش یافت. مدیر مدرسه نیز در ا رزشیابی که از دانش آموزان به عمل آورد رشد مهرت های خواندن را مطلوب تشخیص داد.     در پایان بر نقش استفاده از بازی های آموزشی و به کار گیری روش های نوین در بالا بردن انگیزش دانش آموزان مانند تابلوی ارزشیابی توصیفی تاکید شد.

 اینجانب …. آموزگار پایه …آموزشگاه ….شهرستان ..دارای …سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش هستم.  حدود…. ماه از شروع  سال تحصیلی گذشته بود. پس از چندین جلسه تدریس . درباره پیشرفت دانش آموزان نگرانی هایی احساس کردم . به نظر می رسید  آنها در خواندن حروف و کلمات  تدریس شده  مشکل داشتند .  دانش آموزی  که  از پیشرفت بالایی برخوردار باشد باید بتواند حروف را  بشناسد و به راحتی  کلمات  تدریس  شده را بخواند  و در فرایند تدریس حضور فعالی داشته  باشد ، در حالی که بعضی ازدانش آموزان در فعالیت های کلاسی شرکت جدی نداشتند و نمی توانستند  درس های  تدریس شده  قبلی را بخوانند  و در درس املا نیز نمره  پایینی کسب می نمودند .. این موضوع بسیاراهمیت داشت چراکه آموزش مهارت خواندن ازمهم ترین اهداف آموزش دوره ابتدایی می باشد. ” مکبن تاش” (1964) خواندن را سومین مرحله از مراحل چهارگانه زبان آموزی می داند. خواندن وسیله ای اساسی و پایه برای سایر مواد درسی است  و  شکست  در برنامه های  تحصیلی  تا حد بسیار زیادی  به  سبب  بی کفایتی های مهارت های خواندن رخ می دهد . بنا به اهمیت موضوع تصمیم گرفتم با انجام مطالعات بیشتر مهارت های رو خوانی و روان خوانی را در دانش آموزانم تقویت نمایم .

خرید آنلاین
3000 تومان

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

*****

  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید


پربازدیدترین محصولات

© Copyright 3klick.ir 2011-2015.

Design By Iran Nashr Eshop

بازدیدکننده محترم: لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید٬ و برای طرح هر‌گونه سوال از فرم تماس با ما استفاده کنید یا با شماره درج شده تماس بگیرید.