پاورپوینت و اقدام پژوهی و قرارداد

دانلود قالب اماده

به فروشگاه فایل سه کلیک خوش آمدید.

صفحه اصلی | راهنمای خرید | درباره ما | تماس با ما

سبد خرید

صفحه نخست » معلمان » اقدام پژوهی  » اقدام پزوهی چگونه توانستم دانش آموز محمد امين سميع را به درس پيام هاي آسماني علاقه مند كنم؟
توجه!

لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید تا با نحوه خرید و دریافت محصول آشنا شوید.

اقدام پزوهی چگونه توانستم دانش آموز محمد امين سميع را به درس پيام هاي آسماني علاقه مند كنم؟

خرید آنلاین
2900 تومان

با فرمت ورد و در 18 صفحه

کامل

پست سازمانی :   دبير ديني و عربي

دوره تحصیلی :‌ متوسطه اول

هيچ كس  در خانواده از تأثيرات نامطلوب طلاق گريزي  ندارد . طلاق و جدايي والدين پديده اي ناخوشايند و نامطلوب است كه غالباً پس از يك دوره كشمكش  و درگيري هاي شديد خانوادگي به وقوع مي پيوندد . علاوه بر فشارهاي رواني كه در پي كشمكش هاي فزاينده ي والدين طلاق بر نوجوان تحميل مي گردد ، فشارهاي رواني ديگري نيز به عنوان  پيامد هاي جانبي طلاق وجود دارد كه گاه مجموع اين فشارها مي تواند نوجوان را به مرز بيماري هاي اعصاب و روان ، ناهنجاري هاي رفتاري ،  ناسازگاري هاي اجتماعي و عاطفي نيز بكشاند . اولين سال هاي طلاق پرتنش ترين سال براي والدين است ، زيرا با بسياري از مشكلات تازه و دشواري هاي مربوط به امورمالي و خانوادگي مواجه اند .  (‌حجازي ، ص 33 )  اكثر اوقات در چنين شرايطي خود پنداره ي والدين دچار تزلزل مي شود و احساس اضطراب ، افسردگي ، خشم ،  طردشدگي و ناتواني وبي كفايتي در برقراري روابط پر معنا به وجود مي آيد . اين احساسات همانند امواجي حريم رواني و عاطفي نوجوان را متأثر  مي سازد و نوجوان علاوه بر شرايط جديد والدين ، ناچار به تحمل   پديده هاي جانبي طلاق نيز خواهد بود. (‌حجازي ، ص 34 )

نوجوانان 12 تا 15 ساله ، روش هاي دفاع ، تأثير و برداشت متفاوتي نشان مي دهند . اين نوجوانان با انكار و رويا ، به مقابله با اين پديده برمي خيزند درد مي كشند و غم فراوان خود را آشكار مي كنند .( حسين نژاد )

بعضي از نوجوانان خود را باعث و باني طلاق والدين مي دانند ( كولمن ص 13 )  و چون در خانواده صحبتي در اين رابطه  نمي شود ، نوجوان روز به روز درتخيلات وهم آميز فرو مي رود و اين ترس و نگراني و نااميدي خود را با شب اداري يا دروغ گفتن و اذيّت و آزار ديگران و ترس هاي واهي و… نشان مي دهد .  يكي ديگر از عوامل رواني كه باعث دروغ گفتن نوجوان   مي شود ، احساس تحقير است ، بخصوص  اگر در مدرسه و خانواده مورد نكوهش و سرزنش متعدد قرار بگيرد ، اين حالت با شدت بيشتري بروز مي كند. نوجواني كه مورد تحقيرو اهانت واقع شود و به شخصيتش ضربه وارد آمده است ، تلاش مي كند تا از  هر راهي كه مي تواند ،خود را نشان بدهد ،كاري كند كه اعضاي خانواده و احيانأكساني ديگر ،به وي توجّه كنند ، او را به حساب بياورند و به شخصيتش اعتراف كنند . يكي ديگر از علل دروغ گويي دانش آموزان ترس از مجازاتهاست . بديعي است هر قدر مجازات خشن تر باشد ،ترس زياد تر و اصرار نوجوان در دروغ بيشتري خواهد شد .

خرید آنلاین
2900 تومان

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

*****

  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید


پربازدیدترین محصولات

© Copyright 3klick.ir 2011-2015.

Design By Iran Nashr Eshop

بازدیدکننده محترم: لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید٬ و برای طرح هر‌گونه سوال از فرم تماس با ما استفاده کنید یا با شماره درج شده تماس بگیرید.