سه کلیک|سایت جامع برای فرهنگیان، دانش آموزان ، دانشجویان

سه کلیک شامل مجموعه ای بزرگ از اقدام پژوهی، درس پژوهی، گزارش تخصصی، انواع فرم ها و قراردادها و …می باشد

به فروشگاه فایل سه کلیک خوش آمدید.

صفحه اصلی | راهنمای خرید | درباره ما | تماس با ما

سبد خرید

صفحه نخست » معلمان » گزارش تخصصی  » گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی
6 views
توجه!

لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید تا با نحوه خرید و دریافت محصول آشنا شوید.

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی

خرید آنلاین
2800 تومان

علاقمند کردن دانش آموزان به درس ادبیات فارسی و جلوگیری از افت تحصیلی آنها با روش های خلاقانه

فرمت :word و قابل ویرایش

تعداد صفحات: ۳۰

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه : ( بیان مساله ، سابقه موضوع ووضعیت )

اهداف گزارش :

هدف اصلی

اهداف جزئی :

بررسی موانع نقاط قوت ونقاط ضعف تدریس ادبیات فارسی

اهداف کتب رشته ی زبان و ادبیات فارسی متوسطه

بیان مسئله

افت تحصیلی و راهکارهای مقابله با آن

منظور از افت تحصیلی چیست؟

خسارتهای ناشی از افت تحصیلی:

عوامل موثر بر افت تحصیلی:

ارزیابی وضع موجود

الف- شاخص های کیفی وضع موجود :

با بررسی نتایج حاصل از آزمون ادبیّات فارسی دی ماه دریافتم :

ب – شاخص های کمی وضع موجود :

جدول شماره :۱ جدول درصد فراوانی نتایج آزمون ادبیّات فارسی آذر ماه در سال تحصیلی

مقایسه با شاخص

انتخاب راه حل های جدید و اجرای آن

-۱ پرسش و پاسخ گروهی

-۲ استفاده از رایانه

-۳ استفاده از تصاویر

-۴ خواندن مطالبی جذاب برای افزایش آگاهی

-۵ روش نمایشی

-۶ دست سازه های دانش آموزان

توصیف وضع مطلوب

الف – شاخص های کیفی وضع مطلوب

ب- شاخص های کمی وضع مطلوب

موانع موجود در راه تحقق اهداف :

نقاط قوت کار :

نقاط ضعف :

گزارش نهایی و نتیجه گیری

پیشنهادات

منابع و مآخذ

خرید آنلاین
2800 تومان

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

*****

  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید


پربازدیدترین محصولات

© Copyright 3klick.ir 2011-2015.

Design By Iran Nashr Eshop

بازدیدکننده محترم: لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید٬ و برای طرح هر‌گونه سوال از فرم تماس با ما استفاده کنید یا با شماره درج شده تماس بگیرید.