پاورپوینت و اقدام پژوهی و قرارداد

دانلود قالب اماده

به فروشگاه فایل سه کلیک خوش آمدید.

صفحه اصلی | راهنمای خرید | درباره ما | تماس با ما

سبد خرید

صفحه نخست » معلمان » اقدام پژوهی  » چگونه توانستم اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی را در علیرضا دانش آموز پایه دوم آموزشگاه …… از بین ببرم؟
توجه!

لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید تا با نحوه خرید و دریافت محصول آشنا شوید.

چگونه توانستم اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی را در علیرضا دانش آموز پایه دوم آموزشگاه …… از بین ببرم؟

خرید آنلاین
3000 تومان

چگونه توانستم اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی را در علیرضا دانش آموز پایه دوم آموزشگاه …… از بین ببرم؟ با فرمت ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات : 27 صفحه

چکیده :

هر جامعه ای برای پیشرفت و رشد در ابعاد مختلف اجتماعی-اقتصادی و فرهنگی و … نیاز به افرادی دارد که از نظر روانی و جسمانی سالم باشند. با توجه به اینکه نوجوانان امروز، صاحبان بلافصل آینده جامعه هستند، سلامتی و بیماری آنان در سلامتی و بیماری جامعه فردا و نسلهای آینده اثراتی قابل توجه خواهد داشت. بنابراین، لازم است به سلامت روانی-جسمانی این قشر عظیم بیشتر توجه شود و گامهایی اساسی در جهت پیشگیری و درمان بیماریها و اختلالات روانی و رفتاری آنان برداشته شود. در مجموع، تحقيقات معتبر انجام شده در جهان نشان داده اند كه ميزان اختلالات رفتاري در نوجوانان در مناطق مختلف متغير بوده و معمولا بين 2 تا 12 درصد است كه در غالب موارد بررسي شده، ميزان شيوع اين اختلالات در پسران بيشتر از دختران بوده است. علاوه بر آن نتایج بررسيهاي انجام شده نشان می دهد كه ميزان شيوع اين اختلالات در دانش آموزان متوسطه اول بيش از ساير پايه هاست. اینجانب عبدالرضا علی بخشی مدیر آموزشگاه نمونه دولتی عرفان در سال تحصیلی اخیر با دانش آموزی به نام علیرضا در آموزشگاه برخورد نمودم که از اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی رنج می برد بنا بر این در صدد برآمدم تا با مشاوره و بررسی های به عمل آمده این مشکل را در او برطرف سازم.

اینجانب ………. مدیر آموزشگاه ………… متوسطه اول می باشم. این آموزشگاه واقع در …… مي باشم. اين دبيرستان داراي 4 كلاس و 105 دانش آموز است. كه عبارتند از : 2 كلاس هفتم مجموعا 55 نفر 2 كلاس سوم مجموعا 50 نفر . كلاس ها داراي امكاناتي از قبيل وايت برد ، شوفاژ، كولر آبي و پرده مي باشند.يك آزمايشگاه و كارگاه مشترك و يك فروشگاه نيز در اين آموزشگاه وجود دارد. در میان دانش آموزان این آموزشگاه دانش آموزی وجود داشت که با وجود هوش زیاد از اختلال لجبازی و خود نمایی برخوردار بود . علیرضا دانش آموز پایه دوم دوره اول متوسطه ، با سطح هوشي بالاتراز متوسط، که برخی از دروس و بعضی مباحث درسی برای او ساده و بی اهمیت جلوه می کند، بنابراین در کلاس درس بی نظم وکم توجه است، و اغلب مشغول صحبت کردن با اطرافیان، انجام کارهای نامربوط که موجب به هم خوردن نظم کلاس است، می باشد، علیرضا گرچه وضعیت درسی مطلوبی دارد و در امتحانات نمرات عالی بدست می آورد ولی بین دانش آموزان ( براساس اجرای گروه سنجی ) از مقبولیت زیادی برخوردار نیست و دبیران هم از رفتارهای غیر عادی او گلایه مند هستند.

خرید آنلاین
3000 تومان

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

*****

  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید


پربازدیدترین محصولات

© Copyright 3klick.ir 2011-2015.

Design By Iran Nashr Eshop

بازدیدکننده محترم: لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید٬ و برای طرح هر‌گونه سوال از فرم تماس با ما استفاده کنید یا با شماره درج شده تماس بگیرید.