سه کلیک|سایت جامع برای فرهنگیان، دانش آموزان ، دانشجویان

سه کلیک شامل مجموعه ای بزرگ از اقدام پژوهی، درس پژوهی، گزارش تخصصی، انواع فرم ها و قراردادها و …می باشد

به فروشگاه فایل سه کلیک خوش آمدید.

صفحه اصلی | راهنمای خرید | درباره ما | تماس با ما

سبد خرید

صفحه نخست » معلمان » ارتقا شغلی  » جامع ترین نمونه گزارش کتبی درس پژوهی با رویکرد it + راهنمای کلی نوشتن گزارش کتبی درس پژوهی با رویکرد it
3 views
توجه!

لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید تا با نحوه خرید و دریافت محصول آشنا شوید.

جامع ترین نمونه گزارش کتبی درس پژوهی با رویکرد it + راهنمای کلی نوشتن گزارش کتبی درس پژوهی با رویکرد it

خرید آنلاین
5000 تومان

با سلام خدمت دوستان همکار ۱ نمونه گزارش کتبی از انجام درس پژوهی با رویکرد it در قالب word و pdf  که سال گذشته در شهرستان میناب هم مقام آورد با فهرست مطالب زیر به همراه راهنمای کامل و جامع گزارش نویسی درس پژوهی براساس it گذاشتم دانلود آآن خالی از لطف نیست.

همچنین دو نمونه راهنمای جامع و ساده جهت آشنایی شما عزیزان با طرز نوشتن اقدام پژوهی به همراه مثال و نمونه تقدیم میگردد.

چکیده

این پژوهش به صورت درس پژوهی تحت عنوان«شناسایی و جلوگیری از عوامل تأثیر گزار در کند نویسی دانش آموزان» توسط سه نفر از عوامل دبستان کرامت امیرآباد و در این مدرسه و بر روی دو گروه دانش آموزان پسر و دختر انجام گردیده است.
پس از تشکیل گروه، گروه درس پژوه ما پایه ی اول و املا که جزئی از درس فارسی است را برای انجام پروژه انتخاب و مسؤلیت ها حول محور هدف پژوهش و یافتن جوابی برای حل مسأله و چالش مورد نظر تشریح گردید.که یافتن جواب مسأله قطعاً گروه را به هدف بلند مدت خود خواهد رساند.
به هنگام نوشتن دانش آموزان چه در حل تمرینات و چه به هنگام نوشتن املا احساس می شد دانش آموزان کند عمل می کنند که این خود باعث بروز مشکلاتی چون: کمبود وقت، عدم تمرکز بر روی نوشته ها و در نتیجه عدم یادگیری بهینه و درست. بنابراین گروه درس پژوه ما با این مسأله که«چگونه می توانیم عوامل تأثیر گزار در کند نویسی دانش آموزان را شناسایی و از تأثیر آن بر نوشتن دانش آموزان جلوگیری کنیم؟» آغاز شد.بعد از آن طرح درس اولیه و تدریس و نقد و بررسی طرح اولیه، جمع آوری اطلاعات توسط اعضای گروه انجام و بعد از اصلاحات و غنی سازی طرح درس دوم و تدریس آن به نقد و بررسی برای رسیدن به یک جواب و نتیجه ی کامل انجام و در آخر به انتشار تلاش ها در این زمینه انجام گردید.
گروه در آخر با انجام این پژوهش و با استفاده از معلمان با تجربه، منابع کتابخانه ای و اینترنت و به خصوص مشاهدات و تجزیه و تحلیل و تدریس درسعلاوه بر شناسایی عوامل تأثیر گذار در کند نویسی دانش آموزان به این نتیجه رسیدند که اگر موار موردنظر که در پایین نوشته شده است به خوبی از آن ها پیرویو سر لوحه ی کار خود قرار دهیم به هدف بلند مدت مورد نظر خود که همانا شناسایی و جلوگیری از عوامل تأثیر گزار در کند نویسی دانش آموزان است دست خواهیم یافت و راه رسیدن به آن سریع تر انجام می گیرد. مواردی چون:
۱- عوامل مزاحم و استرس زا مانند سر و صدا،خشونت،مزاحمت دانش آموزان و … را از جریان تدریس تا می توانیم حذف کنیم
۲- از الگوی شرطی سازی محرک و پاسخ به وسیله ی نرم افزار استفاده کنیم. که باعث سرعت بخشیدن و پیروی دانش آموزان به قوانین آموزشی می شود.
۳- از الگوهای مناسب و فعال تدریس و فناوری های نوین آموزشی و بخصوص it در تدریس که باعث جذابیت و شادابی کلاس و در نتیجه یادگیری بهتر می شود استفاده نماییم.
۴- آگاهی همکاران معلم قبل از تدریس و کسب اطلاعات جدید و نو در رابطه با این مسأله و تمامی مسائل و چالش هایی که در رسیدن به جواب آن رو به رو می شوند.
۵- توجه ویژه به مبحث روان نویسی به خصوص این که این مهارت در زندگی و شغل آینده و از لحاط رفتاری دانش آموزان در آینده تأثیر بسزایی دارد.
۶- برای حل و یافتن راه و وسیله ای نیاز به مشورت با افراد صاحب فن به خصوص در این پایه است.
۷- نظم در تدریس و تسلط بر آن و همچنین پیروی از قوانین تدریس و یادگیری برای معلم و شاگرد از ضروریات است.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………….. ۲
بیان مسأله ……………………………………………………………………………………………………………… ۴
تعیین ضرورت و اهمیت پژوهش …………………………………………………………………………………………. ۵
اهداف پژوهش …………………………………………………………………………………………………………. ۶
سؤالات درس پژوهی …………………………………………………………………………………………………… ۷
فصل دوم
توصیف ویژگی های طرح درس(سناریو) ………………………………………………………………………………… ۹
زمان اجرای طرح درس ……………………………………………………………………………………………….. ۱۰
راه کاره های گروه برای مقابله با چالش های موجود …………………………………………………………………… ۱۸
زمان بندی نحوه ی اجرا ………………………………………………………………………………………………..۱۹
نحوه ی تقسیم کار ………………………………………………………………………………………………………۱۹
ابزارهای گرداوری اطلاعات ………………………………………………………………………………………….. ۲۰
ابزارها و امکانات مورد نیاز …………………………………………………………………………………………… ۲۰
ارزشیابی طرح درس اول …………………………………………………………………………………………….. ۲۰
فصل سوم
داده های پژوهش حاصل از تحلیل تدریس اول …………………………………………………………………………. ۲۲
نظر نهایی گروه در مورد نحوه ی اجرا …………………………………………………………………………………. ۲۲
پاسخ به سؤالات پژوهشی………………………………………………………………………………………………. ۲۳
فصل چهارم
توصیف ویژگی های تدریس دوم ……………………………………………………………………………………….. ۲۷
اجرای طرح درس دوم ………………………………………………………………………………………………… ۲۷
داده های پژوهش حاصل از مشاهده و تحلیل طرح درس دوم …………………………………………………………… ۲۸
نظر نهایی گروه درباره نحوه ی اجرا …………………………………………………………………………………… ۳۶
پاسخ به سوالات پژوهشی ………………………………………………………………………………………………. ۳۷
فصل پنجم
ارزشیابی طرح درس دوم ……………………………………………………………………………………………… ۳۹
داده های پژوهشی حاصل از تحلیل طرح درس اول و دوم ……………………………………………………………… ۳۹
پاسخ به سوالات پژوهشی ………………………………………………………………………………………………. ۴۰
جمع بندی نهایی گروه …………………………………………………………………………………………………۴۰
محدودیت ها ………………………………………………………………………………………………………….. ۴۲
پیشنهادات …………………………………………………………………………………………………………….. ۴۳
منابع و مؤاخذ …………………………………………………………………………………………………………۴۴

 

 

خرید آنلاین
5000 تومان

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

*****

  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید


پربازدیدترین محصولات

© Copyright 3klick.ir 2011-2015.

Design By Iran Nashr Eshop

بازدیدکننده محترم: لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید٬ و برای طرح هر‌گونه سوال از فرم تماس با ما استفاده کنید یا با شماره درج شده تماس بگیرید.