سه کلیک|سایت جامع برای فرهنگیان، دانش آموزان ، دانشجویان

سه کلیک شامل مجموعه ای بزرگ از اقدام پژوهی، درس پژوهی، گزارش تخصصی، انواع فرم ها و قراردادها و …می باشد

به فروشگاه فایل سه کلیک خوش آمدید.

صفحه اصلی | راهنمای خرید | درباره ما | تماس با ما

سبد خرید

صفحه نخست » دانشگاهی » تحقیق آماده  » تحقیق آماده ارائه در کلاس برای رشته مدیریت اجرایی
102 views
توجه!

لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید تا با نحوه خرید و دریافت محصول آشنا شوید.

تحقیق آماده ارائه در کلاس برای رشته مدیریت اجرایی

خرید آنلاین
3900 تومان

با فرمت word و در ۴۱ صفحه

آماده ارائه به عنوان سمینار و تحقیق کلاسی

عنوان:

“بازاریابی رابطه مند متد موثر در بازارهای حال و آینده”

عناوین:                                                                           صفحه

فصل۱) مقدمه، بازاریابی و راهکارهای آن در شرایط فعلی…………………..                 ۳

فصل۲) شرایط بازار و بازاریابی در آینده     ………………………………….         ۸

فصل۳) اصول و مبانی بازاریابی رابطه مند………………………………………………..         ۱۲

فصل۴) موردهای مطالعاتی                         …………………………………………           ۳۸

فصل۵) نتیجه گیری                                  …………………………………………..         ۴۱

منابع…………………………………………………………………

فصل۱ ) مقدمه :

 راهکارهای بازاریابی در شرایط فعلی{۱}

           ماندگاری دراز مدت و رشد و گسترش سازمان های امروز، در گرو کسب خشنودی مشتریان است ، از این رو مدیریت بازاریابی که متولی این امر خطیر است، نیازمند برخورداری از نگاهی فراگیر و آگاهی گسترده از درون و برون سازمان است .مدیریت بازار تاکنون هیچگاه به تلاطم سخت و دگرگونی پرشتاب مانند امروز دچار نبوده است، ظهور رسانه ها و فنون نوین بویژه بازاریابی الکترونیکی، مسامحه در مورد مقررات و محتوای پیام های تبلیغاتی، بخش بندی و هدف یابی در بازار، واقعیت های تازه بازارهای جهانی و رقابت شدید شرکت های چند ملیتی، چالش های عمده ای هستند که رو در روی روش های سنتی مدیریت بازار قرار گرفته اند.از همین رو، مفاهیم و رهیافت های علمی تدوین شده همواره دارای کاستی هایی هستند   و این موضوع بویژه در زمینه گردآوری و مدیریت اطلاعات، که پایه و بنیان بازاریابی الکترونیکی  که چشمگیر است .  حجم زیادی از اطلاعات که سالانه در اینترنت ایجاد و جابه جا می شوند پیوسته افزایش می یابد . این امر موجب حذف فعالیت های دشوار و پرهزینه دسترسی به اطلاعات شده است. هرچند که هنوز داوری شایسته ای از تاثیر بازاریابی الکترونیکی صورت نگرفته، اما این موضوع خود بر اهمیت وفراگیری آن تاکید دارد.
این موضوعات همراه با محیط شد یدا رقابتی و پیچیده بازارهای جهانی، باعث آشفتگی بازاریابی شده است که همپایه و همخوان با آشفتگی بازار است. از همین رو، کسب و کارها باید پیوسته هوشیار باشند و دقت مضاعفی را بر بازدهی و اثر بخشی منابع بازاریابی خود داشته باشند.

اما همواره در بسیاری از سازمان ها، حجم زیادی از توانایی و منابع بازاریابی بدون استفاده  مانده ، و یا به صورت محدود و ناقص به کار گرفته می شود. بنابراین دست اندرکاران هوشمند در کسب و کارها نیازمند آگاهی درست از آن چیزی هستند که در اختیار دارند تا بتوانند فعالیت های خود را به شایستگی با آن هماهنگ کنند.

خرید آنلاین
3900 تومان

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

*****

  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید


پربازدیدترین محصولات

© Copyright 3klick.ir 2011-2015.

Design By Iran Nashr Eshop

بازدیدکننده محترم: لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید٬ و برای طرح هر‌گونه سوال از فرم تماس با ما استفاده کنید یا با شماره درج شده تماس بگیرید.