سه کلیک|سایت جامع برای فرهنگیان، دانش آموزان ، دانشجویان

سه کلیک شامل مجموعه ای بزرگ از اقدام پژوهی، درس پژوهی، گزارش تخصصی، انواع فرم ها و قراردادها و …می باشد

به فروشگاه فایل سه کلیک خوش آمدید.

صفحه اصلی | راهنمای خرید | درباره ما | تماس با ما

سبد خرید

صفحه نخست » معلمان » اقدام پژوهی  » اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب دانش آموزپایه سوم را در ساعت کاروفناوری کاهش دهم
1 views
توجه!

لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید تا با نحوه خرید و دریافت محصول آشنا شوید.

اقدام پژوهی چگونه توانستم اضطراب دانش آموزپایه سوم را در ساعت کاروفناوری کاهش دهم

خرید آنلاین
3000 تومان

دانلوداقدام پژوهی چگونه  توانستم اضطراب دانش آموزپایه سوم را در ساعت کاروفناوری کاهش دهم بافرمت ورد وقابل ویرایش

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد

چکیده:

  پژوهش نشان داده است که عامل بسیاری از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومی  مدرسه و کلاس درس است که با اصلاح روش تدریس ، در ارزیابی و ارزشیابی قابل تضعیف می باشد.   و اما پژوهش حاضر در مورد محمد دانش آموز پایه سوم راهنمایی است که دچار اضطراب در کلاس و به خصوص در درس حرفه و فن است که پس ازبرخورد با این مسئله به جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربیات افراد متخصص پرداخته و بعد آن ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس با ارائه راه حل هایی به بهبود و کاهش اضطراب او پرداختم.

توصیف وضیعت و بیان مساله:

اینجانب منوچهر بدیع دامنگیر ، دارای مدرک لیسانس حرفه و فن ، مدت ۱۹ سال سابقه خدمت در نظام مقدس آموزش و پرورش را دارم. پژوهش حاضر مربوط به دانش آموزان آموزشگاه امیرکبیر شهرستان علی آبادکتول می باشد.   محمد دانش آموز پایه ی سوم راهنمایی آموزشگاه امیرکبیر می باشد .محمد دارای قدی متوسط و اندامی ظریف است، مذهب او شیعه و در خانواده ی چهار نفری زندگی میکند.محمد فرزند سوم خانواده است. محمد در کلاس تقریبا کم حرف و آرام است و هیچ ذوقی در کلاس برای یادگیری مراحل تمرینات نشان نمیدهد و گاهی آنقدر با اضطراب با شرایط مواجه میشود که باعث اختلال و عدم توجه دیگران و حتی اضطراب دیگران هم میشود. معمولاً حرفهایش و ظاهرش هم نوعی با نا خوشنودی و استرس همراه است. با مشاهده ی رفتار او و با توجه به تاثیر رفتارش در کلاس و اهمیت درس حرفه و فن در جامعه ی کنونی بر آن شدم تا علل بروز این رفتار ها را بیابم و برای بهتر شدن وضعیت او راه کارهایی طراحی کنم

فهرست مطالب

چکیده:    ۳ کلید واژه :    ۳ مقدمه:    ۴ توصیف وضیعت و بیان مساله:    ۵ تعریف کلید واژه ها:    ۵ اضطراب چیست؟    ۵ نگرانی چیست؟    ۶ جمع آوری اطلاعات  شواهد ۱ :    ۷ مشاهده ی رفتار دانش آموز در کلاس درس:    ۷ مصاحبه با دوستان:    ۷ مصاحبه با دیگر دبیران محمد:    ۸ مصاحبه با والدین محمد:    ۸ مصاحبه با خود محمد:    ۹ مطالعات تحقیقات گذشته :    ۱۰ اضطراب حرفه و فن چیست ؟    ۱۰ چگونه اضطراب حرفه و فن دانش آموزان افزایش می یابد ؟    ۱۱ تجزیه تحلیل و تفسیر داده ها :    ۱۲ الف) عوامل محیطی    ۱۲ ۱- فشارهای والدین :    ۱۲ ۲- شیوه آموزش دبیر :    ۱۲ ۳- محتوی کتاب های حرفه و فن :    ۱۳ ۴- تجارب منفی :    ۱۳ ب) شیوه های اشتباه آموزش حرفه و فن    ۱۳ ۱) تأکید بر سرعت در پاسخ گویی :    ۱۳ ۲) نداشتن درک درست از کاربرد حرفه و فن در زندگی :    ۱۳ پ) عوامل فردی    ۱۴ ۱) کاهش اعتماد به نفس :    ۱۴ ۲) احساس ضعف و کمبود :    ۱۴ یافته های علمی    ۱۵ ● نشانه های استرس    ۱۶ ▪ نظریه های روانکاوی:    ۱۶ ▪ نظریه های رفتاری:    ۱۶ انتخاب راه جدید موقتی :    ۱۸ اجرای راه حل و نظارت بر آن :    ۲۰ گردآوری اطلاعات ( شواهد۲ )    ۲۲ ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن :    ۲۳ پیشنهادات    ۲۴ منابع :    ۲۵

خرید آنلاین
3000 تومان

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

*****

  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید


پربازدیدترین محصولات

© Copyright 3klick.ir 2011-2015.

Design By Iran Nashr Eshop

بازدیدکننده محترم: لطفا قبل از خرید راهنمای خرید را مطالعه نمایید٬ و برای طرح هر‌گونه سوال از فرم تماس با ما استفاده کنید یا با شماره درج شده تماس بگیرید.